مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

در صدر می بایست یک لینک و پیوند را برای طراحی اپلیکیشن در مشهد شما تمجید فرمایید و در واقع بک لینک و پیوند ها به روند گفته میشود که در آن مالک یک وبسایت نشانی تارنما و اسم وب سایت شمارا در تارنما خودش قرار میدهد این فعالیت سبب ساز می شود که وب سایت شما در موتور های جست و جو اعتبار بالاتری حصول نماید. مقصود از قرار دادن بک پیوند ارتقا ترافیک تارنما میباشد و هرچه اعتبار وب سایت شما فراتر باشد و ترافیک بازدید کننده بیشتری داشته باشید در مرتبه های بالاتری وب سایت شما نماد داده شود.

 
 ارتقاء اعتبار و بهبود جايگاه وبسایت
قرار به دست آوردن لینک و پیوند وب سایت شما در وب سایت های مطرح قادر است از نگاه ارتقاء داده های عددی یوزرها نیز مطلوب باشد و در واقع یوزرها با مشاهده لینک و پیوند تارنما شما در وب سایت های مطرح به‌این نکته پی می حایل که وب سایت شما نیز از اعتبار و جايگاه قابل قبولی بر خوردار میباشد، به همین استدلال با کلیک روی پیوند ها به وب سایت شما مراجعه می نمایند. هرچه که یوزرها بیشتری از روش بک لینک و پیوند ها به وبسایت شما مراجعه نمایند اعتبار تارنما شما نزد موتور جست و جوی‌بار گوگل خوب و بیشتر میشد. این ارتقاء اعتبار به بهبود مرتبه وب سایت شما در نتیجه ها کاوش یاری میکند. در فیض درجه تارنما شما در جست و جویبار گوگل فراتر و خوب میشود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:12

lets encrypt را در سند SSL اکثری از وبسایت ها طراحی اپلیکیشن در مشهد مشاهده نموده اید با ما یار باشید تا داده ها بیشتری درین ارتباط به شما بدهیم


مدرک lets encrypt چیست ؟ 
lets encrypt فعلا شایسته ترین SSL بدون پول جان دار میباشد که هیچ تفاوتی با بقیه SSL های مبلغی ندارد

چرا lets encrypt ؟
1 - بدون‌پول 

۲ - مستمر

۳ - SSL برای تک تک تحت دامنه ها

۴ -  دارای اعتبار در آحاد مرورگر های تازه 

معایب 

صرفا نقص‌ مو جود این SSL این میباشد که تنها برای دوران ۳ ماه صادر می‌گردد و آن گاه به طور اتوماتیک مجدد تمدید می گردد 

خب حال پرسش اینجاست که خب مشکلی ندارد که ؟

چرا داراست ، برای اخذ آرم اتکا الکترونیک SSL شما دست کم بایستی برای ۱ سال اعتبار داشته باشد و به SSL مجانی نشان پشت گرمی الکترونیک صادر نمی گردد 

 

روش نصب روی دامنه وبسایت 


برنامه نویس ها مطرح ترین اجتماع برنامه نویس ها فارسی لهجه :)

امیدوارم به دردتان خورده باشد 

چیره و غالب باشید .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:03

مشابه سازها میتوانند برای آزمایش طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار ها درطول گسترش یا این که اجرای نرم افزار هایی که میخواهید با موشواره و کیبورد به کارگیری نمایید، بسیار اثرگذار باشند.

یک نکته ای که بایستی در لحاظ بگیریم این میباشد که تمامی مشابه سازهای اندروید، دیگر از واپسین ورژن های اندروید پناه نمی‌کنند، مگر آنهایی که صرفا برای هدف ها پیشرفت پباده سازی گردیده اند.

در صورتی در ادامه مشابه سازAndroid Oreo ، Pie یا این که Nougat میباشید، اینک قابلیت مشابه سازی نرم‌افزار‌ هایی که به هر مورد از این سیستم عوامل نیاز دارا‌هستند نیست. کلیه نرم‌افزار هایی که به Android 7 یا این که ورژن قبل نیاز دارا‌هستند با مشابه سازهای اندروید مو جود فعالیت می نمایند. در اینجا چندین مشابه ساز رفیعتر اندروید برای رایانه وجود داراست که بایستی آن‌ها را رسیدگی فرمایید. تمامی ی اپلیکیشن‌هایی که به اندروید 7 یا این که ورژن پیشین نیاز دارا‌هستند با مشابه سازهای اندروید جانور فعالیت می نمایند. درین نوشته‌ی علمی چندین مشابه ساز رفیعتر اندروید برای رایانه وجود داراست که می خواهیم آنها‌را رسیدگی کنیم.

LDPLAYER

                                   


LDPLayer یک کدام از دوست داستنی ترین مشابه سازهای اندروید میباشد که تا Nougat 7.1 را جانبداری می نماید. این مشابه‌ساز منحصرا برای گیمرها به یاروهمدم خصوصیت هایی مانند keyboard mapping، استعمال ماکرو ، همت بالا و مفاد دیگر پباده سازی گردیده است. آیتم های سفارشی سازی متعددی وجود دارااست و همینطور میتوانید پیکربندی hardware مشابه سازی گردیده را تغییر تحول دهید تا مشاهده کنید کارایی یک اپ یا این که بازی در دستگاه های متفاوت چه طور میباشد.

یک کدام از خصوصیت های پر رنگ آن screen recording ساکن (native) میباشد که به شما قابلیت می‌دهد گیم پلی یا این که اپلیکیشن خویش را برای به اشتراک گذاشتن در سیستم ادله های رسانه های اجتماعی ضبط نمائید یا این که راهنماهایی برای فیلم های یوتیوب ساخت نمائید. در درحال حاضر حاضرتنها ضعفی که در‌این نرم افزار پیدا کردیم این میباشد که هنگام به کارگیری از screen recording، میانبرهای کیبورد هواخواهی نمی‌شوند.

گسترش‌دهندگان حامی مشابه ساز، به طور فعال اپ را به روزمی نمایند تا اعتقادوباور نتیجه ها نمایند که جدیدترین اپلیکیشن های اندروید باصرفه گردیده و سوای هیچ سیرتکامل وقفه ای انجام می‌شوند.  بعضی از دوستداشتنی ترین نرم افزار ها و بازی هایی که می‌توانید روی مشابه ساز جاری ساختن نمایید مشمول Free Fire ، Clash of Clans ، Black Desert Online و مورد ها دیگراست.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 337 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:31

در حالی که هر دوی این‌ها از دایرکتیو به کار گیری طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌نمایند، شیوه به کارگیری از آنها متعدد میباشد. انگولار دارنده دایرکتیوهای استاندارد میباشد در حالی که AngularJS پکیجی از آنها‌را داراست. هنگام استعمال از دایرکتیوها می بایست احتیاط کرد. از جمله هنگامی میخواهید بایندینگ دو طرفه در AngularJS بسازید، می بایست از ng-model به کار گیری نمائید. برای بایندینگ یک طرفه از ng-bind به کار گیری خواهید کرد.

در انگولار فقط ngModel را پیدا خواهید کرد. شما می توانید از نمادها برای بایندینگ یک طرفه تحت عنوان " []" و بایندینگ دو طرفه تحت عنوان " [()]" استعمال نمایید. " []" برای property binding میباشد، در حالی که " ()" برای event binding میباشد.

معماری Angular در مقابل AngularJS

AngularJS

این کادر‌ورک دارنده model-view-controller (MVC) میباشد که هنگام رئیس داده‌ها، منطق، مقررات و ذکر طرز اخلاق و رفتار نرم افزار، تحت عنوان کامپوننت مرکزی شغل می‌نماید.

Model: سبک جایی میباشد که رئیس تک تک داده‌ها ذخیره میشود.

View: ویو پس از نظارت اطلاعات دردسترس در سبک، خروجی ایجاد می‌نماید.

Controller: کنترلر ورودی را اخذ کرده و آن را به دستوراتی تبدیل می‌نماید که به سبک و ویو ارسال می گردد.

Angular

انگولار از کامپوننت‌هایی به کارگیری می‌نماید که دایرکتیوهایی با الگوها می باشند. دو نوع دایرکتیو یا این که همام دستور کار در انگولار داریم.

Structural directives: آنان با جایگزینی المنت‌هایشان، طرح‌بندی DOM را تغییر تحول می دهند.

Attributive directives: شیوه کردار DOM و ظواهر المنت را تغییر تحول میدهد.

امان تلفن همراه

AngularJS پناه گوشی را ارائه نمی‌دهد در حالی که انگولار گوشی را جانبداری می‌نماید.

کارایی و سرعت

Angular JS: خصوصیت بایندینگ دو طرفه عملکرد و مجال ایجاد کرد را کاهش می دهد.

Angular: این کادر‌ورک به ساختار بهتری ارتقا یافته میباشد، که سرعت و سعی بهبودیافته‌ای را ارائه می دهد.

حمایت از ابزار

Angular JS: این قاب‌ورک به ابزارهای دیگر مثل IDE و WebStorm متکی میباشد.

Angular: از رابط خط امر (CLI) برای کاهش فرصت تولید نرم‌افزار استعمال می‌نماید.

مزایای Angular در مقایسه با AngularJS

انگولار

ماژولار بودن

بیشترین قابلیت و امکان اساسی انگولار به ماژول‌های مختلفی میباشد که یک هسته مدل‌خیس و سریع‌خیس را ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

لود داینامیک

ترکیبی از الگوهای ناهمزمان و پناه افزوده گردیده برای اپ‌نویسی واکنشی وجود داراست.

AOT/Ahead-of-Time:

این گزینه یاری می‌نماید تا TypeScript در طی فرایند build به جاوااسکریپت تبدیل شوند. AOT کد را کامپایل می‌نماید و مرورگر کد کامپایل‌گردیده را برای رندرینگ سریع‌خیس بارگیری می‌نماید.

CLI:

رابط خط دستور به تولید و به عمل تصاحب کردن اپلیکیشن‌های انگولار یاری می‌نماید و آزمایش‌ها را قابل دسترس‌خیس قرار میدهد.

کامپوننت معماری

به تقسیم کامپوننت‌های منطقی و عملکردی یاری می‌نماید

تزریق تعلق

انگولار به مکان استعمال از دایرکتیوهایی مانند استعمال از AngularJS، از Hierarchical Dependency Injection استعمال می‌نماید تا کارایی قاب‌ورک را به صورت قابل توجهی ارتقاء دهد.

لهجه

اگرچه انگولار در تایپ‌اسکریپت مندرج میباشد، البته همینطور تعیین لهجه‌های دیگری مانند ES5، ES6 و Dart را داراست، که برای تایپ کردن کدها استعمال میشود.

مسیریابی (Routing)

قاب‌ورک انگولار یک مسیر بی آلایش دارااست. قادر است یک URL را تحت عنوان یک دایرکتیو برای تکان به سمت client-view تعبیر و تفسیر نماید.

مزایای AngularJS در مقایسه با Angular

MVC: Model View Controller از دیتا بایندینگ برای سرعت بخشیدن به گسترش نرم افزار به کارگیری می‌نماید.

به کارگیری از دیتا بایندینگ دو طرفه و سبک‌های POJO یک رابط پایانی را آماده می‌نماید که به شما قابلیت و امکان میدهد از کد کمتری در پروژه‌های خویش استعمال فرمایید.

AngularJS دارنده یک خصوصیت آزمایش واحد (unit testing) میباشد که به صورت مداوم آپ تو دیت میگردد. گسترش‌دهنده برای یافتن هر سیرتکامل نقص در پباده سازی‌اش از کد خویش به کار گیری می‌نماید.

AngularJS یک راهکار جامع برای توسعه و گسترش‌دهنده frontend ارائه می دهد چون به کادر‌ورک‌ها و افزونه‌های دیگر بستگی ندارد.

ازآنجاکه AngularJS از HTML استعمال می‌نماید، تماما بصری میباشد.

کادر‌ورک AngularJS کامپوننت‌های قابل به کارگیری دوباره را در مشت مخاطب قرار می دهد.

علی‌رغم تفاوت در بین Angular و Angular JS، هرمورد مزایای خویش را دارا هستند. گوگل از هر دو کادر‌ورک حفظ می‌نماید، بدین ترتیب هر دو از جانبداری جامعه وسیع‌ای منتفع می‌باشند. ما انگولار را ترجیح می دهیم چون اپلیکیشن‌های داینامیک هم برای اینترنت و هم تلفن همراه تولید می‌نماید و می تواند با استعمال از TypeScript و HTML نرم‌افزار‌های تک ورقه‌ای تولید نماید.

در صورتیکه که به هر مورد از این کادر‌ ورک‌ها عشق و علاقه‌مند می باشید، میتوانید از یادگرفتن جامع Angular 8 از مقدماتی تا توسعه یافته یا این که فراگیری بدون‌پول Angular Js به کارگیری فرمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 342 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:21

برای اینکه محتوای پرطرفدار خویش را طراحی اپلیکیشن در مشهد بیشتر از پیشین پخش فرمائید، می بایست در سطح شبکات اجتماعی فعال باشید و برای آن ویدئوهای دیدنی و کاربردی ساخت‌و‌ساز نمایید. هنگامی که مخاطب وارد تارنما شما می گردد و با این روبرو میباشد که وبسایت شما از هر حیث کامل شدن میباشد، چرا بایستی از وب سایت شما بیرون خواهد شد و به یک وبسایت دیگر برود؟
بدین ترتیب، برای ساخت و ساز محتوای پرطرفدار نیاز میباشد تا یک متن جامع و بدون نقص، استعمال از ارکان مرتبط و جالب را در حیث بگیرید.

 توصیه ساخت و ساز محتوا متنی
شاید شما نتوانید به تنهایی مبادرت به ایجاد کرد یک ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی و پرطرفدار نمایید، از این جهت نیاز میباشد تا با یک کمپانی دیجیتال مانند رایا مارکتینگ مبادرت به تصویب توصیه ساخت محتوا متنی، ساخت محتوا صوتی، ساخت و ساز محتوای پرطرفدار، پادکست، اینفوگرافیک و... نمایید. با وجود هزاران مولف رفیعتر در پلتفرم رایا مارکتینگ، این قابلیت و امکان را خواهید داشت تا در کمترین مجال ممکن، مبادرت به تشکیل داد محتوای پرطرفدار و دیدنی نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 299 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:49

در اینجا ما یک روال بی آلایش درخواست (GET) داریم طراحی اپلیکیشن در مشهد که همونطور که می‌بینید یک نشانی (url) در یافت می نماید و اون رو فراخوانی می نماید. دیدنی اینجاست که اون هم هم جوابی میفرستد و اپلیکیشن اخذ می نماید.

در کد بالا ، ما از یک شئی از متاع WebRequest تعریف‌و‌تمجید کردیم به نام request_ تعریف و تمجید کردیم که ازش تحت عنوان ذخیره کننده مقادیر دریافتی استعمال میکنیم  و یک مشی تعریف و تمجید کردیم به نام MyWebRequest که یک پارامتر از فرآورده حرفه (String) اخذ می نماید به اسم url که‌این آدرس از به عبارتی سرور ماست که قراره بهش درخواست بدهیم و مقادیری رو که بر می گردونه رو اخذ کنیم

درون اسلوب ما مقادیری برگشتی از سرور رو درون request_ ریختیم که از کالا WebRequest هستش و میتونه اون مقادیر رو در خودش نگه داره.

حال یک روال بغرنج خیس رو ملاحظه کنید که می تواند هم درخواست بدهد (سیاق GET) و هم قادر است مقادیری رو بفرستد (مشی POST) :

private WebRequest _request;

public MyWebRequest(string url, string method)
{

if (method.Equals("GET") || method.Equals("POST"))
{
// Set the Method property of the request to POST.

_request.Method = method;

// Create a request using a URL that can receive a post.

_request = WebRequest.Create(url);

}
else
{
throw new Exception("Invalid Method Type");
}
}
خب اینجا هم همون روایت بالا رو داریم با این تفاوت که سیاق یه خورده ای تغییر کرده. آری همونطور که همتون می دونید ما اینجا یه شرط تمجید کردیم و یک پارامتر به پارامتر های سیاق MyWebRequest اضافه گردیده. پارامتر تازه ما ، اسمش Method هستش که معلوم می کنه مای میخوایم از سرور داده ها بگیریم (GET) یا این که می خوایم بهش داده ها بدهیم (POST) . همینطور درون اسلوب هم یک شرط اضافه کردیم که میگه در حالتی که (if) مقدار پارامتر method موازی با GET یا این که POST بود ، در صدر اسلوب درخواست (request.Method_) رو تهیه کن و بعد جواب سرور رو در متغیر request_ بریز البته در شرایطی‌که پارامتر method موازی با GET یا این که POST خلا ، یک اشتباه بده و بگو متدی که وارد کردی ناشناسه ("Invalid Method Type").

ولی ، این اسلوب ها یه ایرادی داشتن، تنها درخواست می دادن ، البته نمی بیان کردن چی می خوایم یا این که می خوایم چی بدیم. صرفا یا این که می اعلام کردن بگیر (POST) یا این که هم می اعلام کردن بده (GET) که خب این خوبه اما در صورتی‌که که سرور صرفا یک نوع داده ها بخواد یا این که یک نوع داده ها داشته باشه که بده البته در صورتیکه ما بخوایم داده ها خاصی رو بدیم یا این که بگیریم می بایست از سیاق های یخورده غامض خیس استعمال کنیم :

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 331 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:17

React Native Debugger ابزاری قوی میباشد که طراحی اپلیکیشن در مشهد به توسعه و گسترش‌دهندگان امداد می‌نماید تا با سرعت بیشتری اپلیکیشن‌های React Native را دیباگ نمایند. تیم‌ای از خصوصیت‌های مفید UI inspector، redux inspector، برک‌پوینت‌ها و network inspector را ارائه می دهد. درین نوشته‌ی‌علمی ما میخواهیم روش نصب و به کار گیری از React Native Debugger را بیاموزیم، که سود‌وری توسعه و گسترش شمارا ارتقاء می دهد.


از نگاه عامیانه، دیباگر ابزاری میباشد که برای رفع انواع یا این که به عبارتی باگ به کارگیری می گردد. در شرایطی که شما پیشرفت‌دهنده در هر مسئله‌ای از نرم‌افزار‌نویسی می باشید، مطلقا در معاش خویش با یک باگ رو به رو گردیده‌اید. React Native Debugger ابزار دیباگ مستقلی میباشد که با به کارگیری از قاب‌ورک Electron تاسیس شده است. شما به راحتی می توانید این ابزار دیباگر را با ابزار Chrome Dev مخلوط فرمایید. این ابزار دیباگر بر اساس دیباگ از راه و روش بدور میباشد که سوای پیکربندی خاصی در React Native گنجانده شد‌ه‌است. با این حالا، React Native debugger خصوصیت‌های بیشتری نسبت به ریموت داراست.

نصب React Native Debugger

فرایند نصب بسیار آسوده میباشد. ما قادر خواهیم بود به راحتی واپسین فولدر نصب را از شیت نشر آن دانلود کنیم. برای macOS، می توانیم از Homebrew Cask برای نصب به کار گیری کنیم. خواهیم توانست فرمان تحت را در ترمینال ایفا کنیم:

brew update && brew cask install react-native-debugger
پس از نصب، به آسانی پوشه React Native Debugger.app را در پوشه Applications خویش گشوده فرمایید.

استعمال از React Native Debugger

بعداز نصب توفیق‌آمیز، به راحتی قادر خواهیم بود فولدر فعال سازی React Native Debugger را گشوده کنیم. از این رو، موقعیت re-connection را در نوار تیتر پنجره debugger app می بینیم. فرایند دیباگینگ، به عبارتی‌طور که در تصویر پایین آرم داده گردیده است، روی پورت 8081 ایفا می گردد:

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 331 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:13

گاهی با اشخاص و کارفرمایانی واکنش میکنیم طراحی اپلیکیشن در مشهد که عامل آنان این میباشد که چرا زمانی شبکه های مردمی وجد داراست از وبسایت به کار گیری کنیم.شبکه های عمومی مانند اینستاگرام و.. چطوری میتوانیم صاحبکار یا این که اشخاص را قانع کنیم که کانال اجتماعی به تنهایی کفایت نمیکند؟


امروزه شبکه های عمومی رویش بخش اعظمی داشته اند و اکثر اشخاص معمولی یا این که حرفه‌ای برای بیزنس خویش از شبکه‌های‌اجتماعی استعمال می نمایند و نسبتاً برای هر بیزنس الکترونیکی به کارگیری از کانال اجتماعی ضروری است.کانال اجتماعی و وب سایت کامل کننده یکدیگر میباشند و هیچ کدام یکدیگر را نقض نمی‌کنند بلکه سبب بهبود و عملکرد یکدیگر می گردند پس چرا بایستی یک سایت در کنار کانال اجتماعی داشته باشیم؟


1-خطر مسدود شدن شبکه‌های‌اجتماعی به هر استدلال می‌تواند بیزنس  مارا از در بین پیروز شود.

2-هنگامی تعداد تولیدات ما زیاد شد در شبکه های عمومی قابلیت و امکان مجموعه بندی و دکورا سیون خاصی نیست.

3-در شبکه های مردمی نمی اقتدار داده ها بدون نقص و کاملی از تولیدات را ارائه اعطا کرد.برای یک کالا در شبکه‌های‌عمومی تنها می قدرت چندین خط توضیح نوشت و یا این که ویدئو و عکس که خیلی بی نقص و جامع وجود ندارد .بعضا شبکه‌های‌اجتماعی صرفا دربرگیرنده متن میباشد و بعضی تنها عکس یا این که ویدئو ..اما در تارنما می اقتدار داده ها بی نقص و کاملی ارائه اعطا کرد.

4-به روزرسانی تولید ها در شبکه‌های‌مردمی اختلال میباشد و برای بروزرسانی هر موقع بایستی آن را حذف کرد تا به وضعیت مطلوب و فراتر برای اکران در کانال اجتماعی رسد.البته در سایت خیلی شل می قدرت مال متبوع را بروزرسانی کرد.

5-در شبکه های مردمی قابلیت پرداخت آنلاین نیست اما در تارنما با درگاه آنلاین متصل میباشد و خیلی معمولی می اقتدار پرداخت هزینه را جاری ساختن اعطا کرد.در شبکه‌های‌مردمی آرم الکترونیکی نیست و این آیتم منجر عدم اتکا مشتری به بیزنس کورد لحاظ میباشد


6- همگی برندهای دارای شهرت آغاز وبسایت داشته اند و برای رابطه با مخاطب از شبکه های عمومی به کار گیری می نمایند و این سبب می‌گردد که یوزرها با این مارک رابطه داشته و با آن متکی بودن نمایند.

7-کاوش  میان تولیدات در شبکه‌های‌اجتماعی دشوار میباشد و محصولاتی که در شبکه های مردمی کاوش میکنیم تولید ها رقبا را برای اشخاص و مشتریان بر می گرداند و لی در تارنما هنگامی کاوش می‌شود در میان تولید ها به عبارتی وبسایت کاوش ایفا میشه و نکته ای دیگری که وجود داراست می شود به استفاده کننده در تارنما تولیدات شبیه را نیز اکران بخشید تا راحتتر کالا متبوع خویش را تعیین نماید.

8-در وبسایت پیگیری سفارشات معمولی برای مغازه ها ریلکس خیس میباشد البته در شبکه‌های‌اجتماعی زمانی تعداد یوزرها و محصول ها زیاد می‌شود دشوار و خسته کننده میگردد و سبب ساز  اتلاف وقت می گردد.در وبسایت می قدرت گزارشگری ظریف هر ساله , روزمره و هفتگی داشت اما در شبکه‌های‌اجتماعی این مسئله نیست.مدیر سفارشات و حدس خوی مشتری در وب سایت وجود داراست و خدمت های ارسالی مثل ارسال از روش پیک و..خیلی راحتتر اعمال میگردد.امکان انبارداری و مدیر موجودی در وبسایت ها سوای اتلاف وقت  وجود دارااست.

9-هنگامی که از سایت به کار گیری می گردد محصول ها ما در حاصل گوگل نشان داده میشود و سبب بالا رفتن مشتریان می‌گردد و از روش بهینه سازی می قدرت وبسایت خویش را در کاوش گوگل بهبود اعطا کرد.

10-در تارنما می اقتدار داده ها اشخاص مثل آدرس اینترنتی و شماره یاروهمدم و.. را گردآوری کرد و بازاریابی از روش نشانی اینترنتی مارکتینگ و آگهی به اشخاص ولی در شبکه‌های‌عمومی نمی اقتدار به طور مطلوب بازاریابی محتوایی داشت. در وبسایت می قدرت بلاگ داشت و این بازاریابی محتوایی میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 347 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:32

اکثر اوقات برنامه نویسان تفکرشان نسبت طراحی اپلیکیشن در مشهد به طراحی سایت،به عبارتی نرم‌افزار نویسی سمت استفاده کننده یا این که Front-End می باشد.امروز و در‌این نوشته‌ی‌علمی میخوایم تفاوت این دو را معین کنیم


نرم‌افزار نویسی سمت مخاطب با به عبارتی فرانت اند دربرگیرنده دسته ای مهارت ها میباشد که طراحی وب سایت جزوی از آن مهارت هاست.

به فردی که مهارت های ساخت سایت را دارااست نمی قدرت اپلیکیشن نویس بیان کرد.حال چه چیزی یک طراح اینترنت رو تبدیل به یک نرم افزار نویس میکند؟

فهمیدن دانشی همانند Angular,React,VueJs  و یا این که بقیه کادر ورک های سمت کلاینت!


درحال حاضر سوالی که اینجا پیش میاد این می‌باشد که، خب اینا رو یادبگیریم که چی؟

درجواب می بایست بگم معمولا عمل هریک از این قاب ورک ها این می‌باشد که یک نیازی رو برطرف بکنه و یااینکه یک قابلیت و فیچر جدیدی به نرم افزار ما اضافه بکنه.به عنوان مثال امکان انگیولار اینه که میتونه صحفه رو SPA یا این که اصطلاحا Single Page Application کنه البته در کنار اون قابلیت و امکان های مختلفی نیز داره.بعضا از قابلیت و امکان ها در میان قاب ورک ها و لایبرری ها مشترکه.به عنوان مثال دعوا روتینگ یا این که برای مثال دیتا بایندینگ و یا این که کدنویسی ماژولار.که معمولا انگیزه یادگیری این قاب ورک ها هم همین می باشد که شما امکان این رو داشته باشید که از امکاناتی که در اختیارتون می‌باشد به کار گیری فرمایید.

 

درحال حاضر بایستی برگردیم راز گفت و گو اصلیمون.تفاوت فرانت اند با طراحی سایت.

همونطور که اشاره کردیم طراحی وب سایت بخشی از فرانت اند است و فرانت اند کبیر خیس از این صحبت هاست.پس برای تبدیل شدن به یک اپ نویس سمت مخاطب میتونید یک کدام از این کادر ورک ها رو یادبگیرد.

 

خب این هم از این.

فیض گیری :
در‌این نوشته‌ی علمی خاطر گرفتیم که اپلیکیشن نویسی سمت کلاینت کلان خیس از این کلام هاست و صرفا مشمول پباده سازی پوسته نمیشه.

همینطور فهمیدیم که انگیزه به کارگیری میباشد ابزار های متفاوت امکان هاشه که توسعه و گسترش ما رو سریعتر و با کیفیت خیس و با صرفه خیس و درنهایت آسون خیس میکنه!

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 234 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:34

NET Core 5.0. نیست، در حال حاضر کلیه چیز ذیل یک چتر قراردارد که NET 5. میباشد.


NET Core 5.0. نیست، در حال حاضر کلیه چیز تحت یک طراحی اپلیکیشن در مشهد چتر جای‌دارد که .NET 5 میباشد. ایده این میباشد که کلیه runtimeهای (مجال انجام) .NET در یک پلت‌هیبت NET. واحد با کتابخانه‌های کلاس اساس پکپارچه (BCL) برای گونه های نرم افزار‌ها مثل ASP.NET Core، Windows Forms، WPF، Blazor، Xamarin و غیره قرار بگیرد. فعلا این جابجایی، NET. را یک پلت‌هیبت یک دست برای اشکال نرم افزار‌های NET. ساخته میباشد. در شرایطی که شما در هم اکنون عمل با اپلیکیشن ASP.NET Core 3.1 می‌باشید و قصد دارید آن را به NET 5. ارتقا دهید، به روز اپلیکیشن ASP.NET Core Web 3.1 به ASP.NET Core 5 بسیار سهل و آسان میباشد.

ارتقا نرم افزار ASP.NET Core Web 3.1 به ASP.NET Core 5

برای آپ دیت نرم‌افزار ASP.NET Core Web 3.1 به ASP.NET Core 5 این فرآیند را دنبال فرمایید:

NET 5. را دانلود کرده و نصب نمائید.

Visual Studio 2019 را به نسخه 16.8 یا این که فراتر آپ تو دیت نمایید.


در مرحله آجل می بایست Project Target Framework را به NET 5. آپ دیت نمائید. این فعالیت را می‌اقتدار به دو شیوه جاری ساختن اعطا کرد:

از روش بازنویسی پوشه project


net5.0
false

از روش آپ دیت target framework از project properties، به‌این شکل،


بعداز اتمام این فعالیت، عملکرد نمائید پروژه را build نمائید و ملاحظه کنید هیچ خطایی ندارد. در موقعیت ایده‌آل، افزایش قاب‌ورک نباید موجب هیچ خطایی خواهد شد.

در انتها، پکیج‌های nuget را به روز فرمایید. شما می بایست نظارت نمایید ملاحظه کنید آیا اکنون در پروژه شما هیچ آپدیتی برای nuget packageهای رفرنس داده گردیده وجود داراست. برای نظارت این گزینه، روی dependencies کلیک راست کرده و manage NuGet Packages را تعیین نمایید.


و در تب update، لیستی از پکیج‌های جانور برای به‌روزرسانی را مشاهده خواهید کرد. مانند این گزینه، برای پکیج "Microsoft.AspNetCore.Mvc.Razor.RuntimeCompilation" یک آپ تو دیت وجود دارااست.


فعلا پروژه یا این که سولوشن خویش را مجدد rebuild نمایید تا مطمئن گردید که هیچ نادرست یا این که هشداری نیست. چنانچه خطایی وجود نداشته باشد، پروژه شما با توفیق به NET 5. منتقل گردیده‌است. نرم افزار خویش را ایفا فرمائید تا ملاحظه کنید بر طبق انتظار فعالیت می‌نماید.

درصورتی که عشق‌مند به یادگیری یادگرفتن ASP.NET Core 5 Razor Page می‌باشید، می توانید از این لینک و پیوند به کار گیری نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 381 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:22

اپلیکیشن نویسی از شما طراحی اپلیکیشن در مشهد می خواهد تا نرم افزار هایی را بنویسید که بر روی کامپیوتر اعمال می گردند. شما این شغل را با به کارگیری از کامپیوتر اعمال می‌دهید.

البته لزومی ندارد که یک کامپیوتر را از آغاز با دست بسازید تا اپلیکیشن نویس گردید. شما نیازی به ادراک عملکردهای داخلی رایانه ندارید، یا این که به عبارتی فردی که کلیه دوستانتان با اشتباهات رایانه‌ای خویش به سراغش می روند.

در صورتی‌که برای اجرا عمل خویش از اتومبیل استعمال نمائید یک چیز میباشد، البته اینکه حقیقتا مکانیک اتومبیل باشید یک چیز دیگر میباشد. مطمئنا هر چه داده ها بیشتری در زمینه ی ابزار عمل خویش داشته باشید، در رویارویی و حل اشتباهات جداگانه‌خیس خواهید بود. ولی شما میتوانید یک اپ نویس اثرگذار باشید فارغ از اینکه آغاز خاطر بگیرید چطور دستگاه ویروسی گردیده خاله خویش را تعمیر نمایید!

داشتن گواهی دانشگاهی ، گواهی CSS، یا این که هر نوع مدرکی

گواهی دانشگاهی داشتن چیز نیکی میباشد. دانشکده طرز‌های پژوهش و متدولوژی را به شما خاطر میدهد. مدل یادگیری را به شما خاطر میدهد.

در صورتی خوش شانس باشید و بتوانید به دانش گاه بروید و سوا التحصیل گردید، به صورت کلی چیز خیر و خوبی میباشد. شما در یک دانشکده عالی عمق و گستردگی علم را به دست می آورید.

با این حالا، هیچ یک از مورد ها فوق در واقع برای نرم‌افزار‌نویسی موردنیاز نیستند. این فن آکنده از نرم‌افزار‌نویسان با آمادگی میباشد که فاقد سند CSS، سند دانشگاهی یا این که هر نوع سند دیگری می‌باشند. فارغ از هیچ مدرکی هم می‌اقتدار یک نرم‌افزار نویس بهتر شد.

امروزه مسیرهای متفاوت متعددی برای تبدیل شدن به یک بسط دهنده وجود داراست. مسیر دانشگاهی صرفا یکی آن‌هاست. کلاس‌های آموزشی وجود داراست که علم ضروری را طی تعدادی ماه فشرده به شما حافظه میدهند. منابع آنلاین بخش اعظمی برای اشخاصی که میخواهند این مسیر را خویش آموز طی نمایند. این یک آیتم بهتر برای کسانی میباشد که میخواهند در حالی که عمل فعلی خویش را نگه می‌دارا‌هستند برای تغییر و تحول فعالیت فراهم ‌شوند. و اکثری مورد‌های بدون‌پول و ارزان وجود دارااست که حتی سختی ها اقتصادی را نیز برطرف می‌نمایند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 398 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:52


خدمت Google Play با به کار گیری از الگوریتم هایی تازه محتوا نرم افزار گوشی اندروید را طراحی اپلیکیشن در مشهد نیز تجزیه و ارزیابی میکند ، ولی این خبر اخیرا منشتر شد‌ه‌است البته در آجل به صورت قطعی نرم افزار ها نیز در حاصل کاوش گوگل حاضر میگردند.
از سویی داشتن یک نرم افزار گوشی برای محتوا وبسایت سرعت دسترسی یوزرها به محتوا را بیشتر میکند ، روش حلی جهت پژوهش استعمال از نرم افزار گوشی با خدمت Google analytic آماده گردیده است ، مشاهده داده های عددی استعمال نرم افزار و داده ها ظریف از وضعیت جغرافیایی آماده گردیده است.
موبایل های هوشمند که روزمره به قابلیت و امکان های آنان افزوده میگردد راهکار هایی را به بسط دهنده گان گوشی می دهد که از خصوصیت های نو در قابل انعطاف افزارهای نو به کارگیری نمایند .
 
البته حقیقتا مقصود بهینه سازی میباشد یا این که ارتقاء فروش  ؟ نباید فراموش کرد که همگی ابزارهایی که در دسترس ما قرار دارا هستند به مراد پیشرفت فروش و ارتقا فایده وری قابل به کارگیری می‌باشند در شرایطی که برای فروشگاه اینترنتی خویش یک اپلیکیشن بسازید به طبع رضایت بیشتر مشتریانتان را مهیا نموده اید و در غایت ارتقا رضایت آن ها موجب ارتقا فروش شما شود . یااینکه در حالتی که سطح گرافیکی یا این که UX خیر و خوبی بهره مند باشد این مورد هم رضایت را دوچندان خواهد کرد.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 314 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:24


نرم‌افزار تبادل معامله:
تبادل محصول یکی نرم افزار هایی میباشد که مدام آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد طراحی اپلیکیشن در مشهد و هیچ گاه منزلت خویش را از دست نمیدهد.  شما می توانید با ایجاد کرد یک نرم افزار که در پوسته یک پلتفرم خاص پباده سازی گردیده باشد روند مبادله در بین کاربرانی که مایل به مبادله کالاهای خویش مانند جامه، ابزار، اسباب و اثاث بازی و … می باشند پیشرفت دهید.

پباده سازی نرم افزار فروشگاهی امید:
از‌آن‌جا‌که بخش اعظمی از مغازه های آنلاین دارنده یک قسمت می‌باشند که برای اضافه کردن مال به لیست موردها دلخواه پباده سازی گردیده‌است.  شما با یه خرده تجدید لحاظ در این باره و ساخت اپلیکیشنی که به یوزرها اذن دهد عکس ها یا این که توضیحاتی در زمینه ی کالاهای ما یحتاج خویش ارسال نمایند آنگاه، بر طبق این اطلاعات، فروشندگان متعدد می‌توانند جنس یا این که سرویس ها را ساخت‌و‌ساز و سفارشی ارائه دهند. مثال عمل پباده سازی نرم افزار هر کمپانی قادر است سند برای تعیین شایسته ترین کمپانی پباده سازی نرم افزار باشد.

 

نرم‌افزار ریز مهاجرت:
نرم افزار های توریستی مدرن برای بخش اعظمی از یوزرها دیدنی نبوده و آیتم استعمال قرار نمیگیرد. ایده تلفن ملازمت که یک مقر داده با نرم‌افزار های مسافرت یا این که صرفا پیاده روی میباشد که به وسیله خویش یوزرها توضیح داده می‌شود، قادر است برای صنعت توریستی و توریسم دارای اهمیت باشد.

این نرم افزار قادر است مشمول خصوصیات تحت باشد تا منجر تمایز آن نسبت به دیگر پلتفرم ها خواهد شد:

زمان پیاده روی (۱-۲ ساعت، ۱ روز، ۲ روز و غیره)؛
هدف ها (توریسم، به دنیاآمدن، شب عاشقانه)؛
حمل و نقل (پیاده، با ماشین، اتوبوس)؛
میزان دارایی
و اکثری موردها دیگر
 

اپلیکیشن های رئیس هزینه فرصت:
ایده این میباشد که با پیشرفت یک ماشین اکانت، مجال فعالیت کردن برای پرداخت هزینه یک شی خاص را بر پایه ی داده های درآمدتان به شما نماد میدهد. با این ایده اشخاص برای مجال هایی که برای موضوعی نهاده اند می‌توانند هزینه پرداخت نمایند.

تحت عنوان خصوصیت های مازاد، می‌توانید قابلیت و امکان انتقال در بین ارزها، مشتمل بر بدهی های مالیاتی و غیره را مخلوط نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 367 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:33


به جهت اینکه استعمال از تلفن همراه های هوشمند بسیار رایج گردیده و نسبتاً دست طراحی اپلیکیشن در مشهد هر شخصی و یا این که در هر خانواده ای یک تلفن همراه هوشمند یافت میگردد، بازار نرم افزار ها و پباده سازی نرم افزار های گوشی بسیار داغ میباشد. و پیش گویی می‌گردد در آتی به کارگیری از نرم افزار ها بیشتر از چیزی که در حال حاضر مشاهده خواهیم کرد خواهد بود. شما هم با ساختن یک نرم افزار میتوانید یک قدم تعالی به سوی توفیق برداشته و آتی خویش را ضمانت نمایید.

هزینه پباده سازی نرم افزار
یکی‌از عامل ها اثر گذار در تصمیم گیری حصول و امور برای ورود به کسب و کار آنلاین بها های آن میباشد. به طور طبیعیٌ موسسه ها ترجیح می‌دهند میزان دارایی کمتری را برای ساختن یک برنامه تخصیص دهند. او‌لین قدمی که برای استارت به پباده سازی نرم افزار و سایت در لحاظ میگیرند، تعرفه های آن میباشد. البته چگونگی و سعی یک نرم افزار معیاری میباشد که می بایست پیش از هزینه نقش اساسی را در تصمیم گیری جاری ساختن نماید. هر فرد جدید کاری میتواند با سفارش هزینه تشکیل داد نرم افزار ارزان، موسسه ها و شرکت های را ترغیب به پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار نماید. البته صرفا یک کمپانی حرفه‌ای و یا این که فردی زبده قادر است اپلیکیشنی کیفیت عالی را برای شما پباده سازی نماید.

عامل ها تاثیرگذار بر هزینه ایجاد کرد نرم افزار
دست اندرکاران فنی و عدم وضوح آن
تعداد سیستم دست اندرکاران و دستگاه هایی که نرم افزار بایستی روی آن ایفا گردد
UI و UX و گرافیک و برنامه خردسالان های پباده سازی گردیده
طریق اتصال نرم افزار به سرور
سبک بیزنس
سعی و امکان های نرم افزار
فرصت ایفا پروژه

هزینه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
پباده سازی نرم افزار گوشی را از کجا آغاز کنیم؟
 

گونه های نرم افزار گوشی
نرم افزار های تلفن همراه به جهت به کار گیری از لهجه های گوناگون نرم‌افزار نویسی و قاب ورک ها همانندی متعددی به قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری دارا‌هستند. نرم افزار های تلفن همراه به یکسری تیم تقسیم میشوند:

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:36


این سوال از حیث اشخاص ماهر خنده دار میباشد. آن ها از این اصطلاحات طراحی اپلیکیشن در مشهد به مکان یکدیگر استعمال می‌نمایند. کد نویسی به معنای حقیقی و واقعی کلمه و واژه یعنی تایپ کردن کد، در حالی که نرم افزار نویسی تعدادی درونداد (input) کامپیوتری دیگر را هم شامل میشود. مثلا، در شرایطی که دروندادهای شما به یک تلفن همراه با ژست‌های حرکتی صورت بپذیرد، در درحال حاضر اپ نویسی می باشید خیر کدنویسی. ورودی های صوتی به دستگاه‌هایی مانند Alexa ، Siri  و Google Assistant ، مثال هایی از اپ نویسی می‌باشند. اما زیاد دشوار نگیرید. در اکثر مواقع میتوانید از این دو عبارت به مکان یکدیگر به کارگیری فرمایید.

 

قدم‌های تبدیل شدن به یک نرم‌افزار نویس چیره
شاید شما هم بخواهید در‌این معماری شرکت کردن فرمائید. پس قدم‌های پایین را برای توفیق درین رشته دنبال نمایید:

۱.راجع‌به صنعت و بازار گزینه عشق و علاقه خودتان تصمیم گیری فرمائید.

۲.گویش‌های نرم‌افزار نویسی ما یحتاج را بشناسید.

۳.یادگیری دانشگاهی، فنی یا این که جداگانه را شروع نمایید.

۴.پروژه های خودتان را استارت نمایید.

۵.کاریابی را شروع نمائید.

پیرو هریک را توضیح خوا‌هیم بخشید.

 

۱.در امر صنعت و بازار آیتم عشق و علاقه خودتان تصمیم گیری نمایید
زمانی که به اپلیکیشن نویس شدن می پندارید، نخستین از کلیه، جهت کلی مسیر شغلی خودتان را مشخص و معلوم نمائید. بدین تصور کنید که چرا می خواهید کدنویس گردید؟ یعنی به کجا میخواهید برسید؟ و چه کاری می خواهید اجرا دهید؟

 

در حالی که اشخاص معمولی، اپ نویسی را بیشتر با فناوری مرتبط میدانند البته این عمل حدوداً در هر صنعتی وجود داراست. استخراج و امور در هر بخشی به گسترش دهندگان و برنامه نویس ها اینترنت نیاز دارا هستند. یک کدنویس مستعد میتواند کارش را در هر موضوع‌ای از هوش تصنعی و مصنوعی و امنیت سایبری گرفته تا سرویس ها اجتماعی، محافظت‌های بهداشتی، سرویس ها مالی و حتی کشاورزی پیدا نماید.

دانشمندان MyPlan در سال 2018، داده های عددی اشتغال اپلیکیشن‌نویسان در صنعت های رفیعتر را تقسیم بندی و چک کردند و به پراکندگی شگفت‌انگیزی در نصیب‌های گوناگون رسیدند.

در حالی که ۱۱۱۵۴۰ نرم‌افزار نویس مستقیماً در حوزه سرویس ها علمی، فنی و ماهر درگیر به شغل بودند، تعداد ناچیز ۲۸۴۵۰ در حوزه داده ها عمل می‌کردند. ۱۶۰۷۰ نفر دیگر در کارها مالی و بیمه، ۱۲۷۱۰ نفر در قسمت ایجاد و ۱۰۶۰۰ نفر در رئیس دولتی نقش داشتند. انتظار رویش کلیه این اعداد در یک ده سال بعدی وجود دارااست.

پس مورد های شغلی متعددی رو به روی برنامه نویس ها چیره قراردارد. زمانی به پندار تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس چیره می‌باشید، به صنعت گزینه نظرتان هم تصور کنید. ولی خودتان را محصور به یک منظره خاص نکنید! در غایت مهارت‌هایی که در این باره استخراج می کنید قابل جابجایی به نصیب‌های متعدد خواهد بود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 190 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:21


درین سوژه قصد داریم که کیفیت قرار دادن یک‌سری دکمه در action bar نرم‌افزار اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد را گستردن بدهیم. استفاده کننده با اشاره بر روی هرمورد از این دکمه ها (چندین item)(Button) به یک Activity خاص منتقل گردد.

بدین ترتیب یک پروژه اندروید می‌سازیم که دارنده یک Activity مهم و سه Activity دیگر باشد. همینطور در action bar آن، سه دکمه قرار میدهیم که با اشاره بر روی هرکدام از آن ها، مخاطب به یکی آن سه Activity منتقل خواهد شد.


فولدر های پروژه اندروید و همینطور پوشه apk درست شده از آن را میتوانید از پیوند مو جود در انتهای سوژه، دانلود فرمایید.

اسم پروژه اندروید را موازی ActionBar3Button گزینش کرده ایم (اسم package موازی com.kelidestan.actionbar3button تعیین گردیده‌است. اسم activity اساسی را موازی MainActivity.java تعیین کرده ایم و پوشه xml متناظر آن را هم موازی activity_main.xml قرار داده ایم). همینطور سه Activity با اسم های Activity_1 و Activity_2 و Activity_3 نیز برای پروژه اندروید ساخته ایم :


برای هر Activity ، یک پوشه xml متناظر داریم که ظواهر گرافیکی آن Activity را انتخاب می نماید (در فایل layout). البته خلال این، بایستی یک فولدر xml نیز بسازیم که در آن، ساختار گرافیکی action bar را انتخاب کنیم و توسط آن، سه دکمه (Button) را در action bar قرار بدهیم. برای این مراد، یک پوشه با اسم menu.xml در فولدر menu می‌سازیم (یک وقت به نادرست، آن را در فولدر layout نسازید !) :


مشاهده می‌کنید که خویش اپ eclipse ، به صورت اتوماتیک، برای منوی (menu) هر Activity ، یک پوشه در فایل menu ساخته میباشد. در شکل میل، میتوانید آن‌ها را حذف نمائید.

پیش از اینکه بگوییم که کدهای menu.xml به چه شکل نوشته شوند، عالی میباشد که آغاز حرفه ها (string) و عکس های ما یحتاج برای اپلیکیشن اندروید را ذکر کنیم. همانگونه که گفتیم، قرار میباشد که سه دکمه (Button) در action bar اپ اندروید قرار بدهیم، به این ترتیب به 3 عکس نیاز داریم، براین اساس در فایل drawable-hdpi از نرم‌افزار اندروید، سه عکس با اسم های image_1 و image_2 و image_3 را قرار می‌دهیم :


نکته
همانطور که مشاهده کردید، عبد عکس مرتبط با دکمه ها (Button) را فقط در فایل drawable-hdpi از پروژه اندروید قرار دادم، در‌صورتی‌که ما برای تلفن همراه های با رزولوشن های متعدد، فولدر های drawable با اسم های مختلفی را در پروژه اندروید داریم. عبد و بنده درین پروژه، فقط برای آسانی، در یک فولدر عکس ها را قرار می دهم، ولی شما برای پروژه اندروید خویش، خوب میباشد که یکسان اکران داده شدن نرم افزار اندروید در موبایل های با اندازه برگه اکران متفاوت و همینطور واحد سنجش رزولوشن متفاوت را در لحاظ بگیرید. در غیر این شکل، به عنوان مثال ممکن میباشد که اندازه برگه اکران یک موبایل (و یا این که رزولوشن آن)، آن قدر معدود باشد که فقط دو دکمه از سه دکمه در action bar اکران داده خواهد شد. این موردها را با تست نرم افزار اندروید خویش بر روی موبایل های متفاوت (و یا این که با مشابه سازها)، تست نمایید. نکات بیشتر دراین باره را می‌توانید در کلید شماره 239 بخوانید. اما خویش نرم‌افزار اندروید این قابلیت و امکان را داراست که گزینش کنیم که در‌حالتی که فضای (Room) کافی برای همگی مواقعی که در action bar انتخاب میکنیم، خلا، آن‌گاه تنی چند از آنها‌را اکران ندهد، این قضیه را پیرو این سوژه و با گستردن مشخصه showAsAction برای هر item در action bar ، بیشتر توضیح خوا هیم اعطا کرد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:29


دنیای دیجیتال و تشکیل داد نرم‌افزار تلفن همراه، تلفیقی از همه دانش هایی میباشد که طراحی اپلیکیشن تاکنون شناخته ایم و بایستی اذعان کرد هنر و دانش زیبایی شناسی از این قافله مستثنی نیست. تلفن همراه های هوشمند تلفن همراه در دسترس ترین قطعه الکترونیکی در معاش روزانه ما می‌باشند که گاهی معاش در بعدازظهر تازه فارغ از آن‌ها غیر ممکن به لحاظ میرسد. به جهت همین ارتباط تنگاتنگ آدم قرن 21 با تلفن همراه و نرم افزار های هوشمند میباشد که بی آلایش ترین اصول گرافیکی تبدیل به یک کدام از مهم‌ترین و ضروری ترین نکات در پباده سازی نرم افزار گوشی گردیده اند. این اصول که به عنوان پباده سازی رابط کاربری (user interface design) در تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه شناخته می‌شوند به یک رشته دربین فن ای در میان گرافیک و اپلیکیشن تبدیل گردیده که روز آپ تو دیت بر محبیوبیت آن افزوده می گردد.


 پباده سازی رابط کاربری (UI) چیست؟
بایستی خاطرنشان کرد پباده سازی UI از مهم ترین فرایند پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار است. UI بر ارائه تصویری داده ها و ارتقاء تعامل مخاطب با تلفن همراه گوشی تمرکز داراست و مشتمل بر موضوعاتی مانند جلوه های بصری، برنامه کودکان، قابلیت و امکان پاسخگویی سریع به دستورهای اجرایی و تطابق پذیری نرم افزار با دستگاه های دیجیتال متفاوت می‌گردد.


نقش پباده سازی UI در تشکیل داد برنامه
طرز اکران داده ها و کیفیت رابطه استفاده کننده با نرم افزار های هوشمند را می اقتدار با پباده سازی تاثیرگذار و جالب به سیرتکامل تغییر‌و تحول بخشید که عملکرد و راندمان نرم افزار ارتقا یابد. این به‌این مفهوم میباشد که پباده سازی رابط کاربری (UI) در ایجاد کرد نرم‌افزار هم تراز با تکنولوژی توسعه یافته و نرم افزار نویسی غامض، اثر متعددی در ارتقا تعامل و رضایتمندی مخاطب و پایداری نرم افزار در وقتگیر دوران خواهد داشت.


با پباده سازی رابط کاربری (UI) خصوصیت هایی مانند وضوح، ثبات، پاسخگویی و خواص تعاملی، جذابیت به نرم افزار تلفن همراه اضافه می گردند. این مشخصات تفاوت در بین نرم افزار پیروز و ناموفق را در بازار بیزنس الکترونیک معین می نماید. اپلیکیشنی که بتواند خلال کوشش بالا با کاربر رابطه برقرار نموده و اعتنا او‌را جلب نماید و هم زمان با اپدیت های نو خصوصیت های خوب و دیدنی تری به UI خویش بیفزاید، مثال ای از ایجاد کرد نرم افزار پیروز میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 329 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:34


می قدرت ذکر داشت که بعد از همت و قابلیت و امکان های نرم افزار، رنگ مهم‌ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد جنبه در پباده سازی نرم افزار است. تعامل آدم و کامپیوتر بر پایه ی عنصرها رابط کاربری شکل می پذیرد و رنگ نقش حیاتی در‌این تعاملات اعمال می نماید. رنگ به مخاطب در راستای مشاهده و تعبیر و تفسیر محتوای نرم افزار، تعامل با ارکان مطلوب و فهم عملیات امداد می‌رساند. هر نرم افزار از یک طرح رنگی مختص به خویش به کار گیری می نماید و یک رنگ اول برای قسمت های اساسی آن آیتم استعمال قرار می‌گیرد.

در پباده سازی نرم افزار نو، گزینش طرح رنگی که همت نیکی را به اکران گذارد، شغل چندان راحتی وجود ندارد، به دلیل آنکه تعداد بیشماری مخلوط رنگ ممکن در دسترس شماست. در‌این مقاله به مهم‌ترین نکات در باب با گونه های طرح های رنگی (تک رنگ، شبیه، کامل کننده)، ادغام های رنگی کاستوم که مبنی بر الگوی خاص وجود ندارد و روش گزینش رنگ ها و کانتراست ها برای نرم افزار که از امکان استعمال نیز امان نماید، پرداخته گردد.

روش تعیین یک طرح رنگی تاثیرگذار

در ایجاد کرد طرح رنگی بایستی دست اندرکاران زیادی را مد حیث قرار اعطا کرد که می شود به رنگ های مارک و ادغام های رنگی مطلوب اشاره نمود.

 

چه تعداد رنگ را بایستی گزینه به کار گیری در اختیار بگذاریم؟

مراقبت آسانی ادغام های رنگ به شما امداد می نماید تا تجربیات کاربری نرم افزار را بهبود ببخشید. معمولا طرح رنگی بی آلایش برای دیده خوشایندتر بوده و شعور محتوا از سوی مخاطب را نیز تسهیل می‌بخشد. از سوی دیگر، به کار گیری از رنگ های زیاد در قسمت های متعدد موجب نامرتب شدن بیش تر از حد پباده سازی میگردد.

در بازرسی انجام یافته از سوی دانش گاه تورنتو که درباره‌ی با شیوه به کار گیری اشخاص از Adobe Color CC میباشد، مشخص و معلوم شد که عموم ترجیح میدهند از مخلوط های رنگی بی آلایش که مبتنی بر صرفا دو یا این که سه رنگ میباشد استعمال نمایند.

روش ایجاد کرد طرح رنگی

ولی شیوه تعیین همین دو یا این که سه رنگ چه طور میباشد؟ دایره رنگی در این باره به یاری شما خواهد آمد. یک سری استاندارد طرح رنگی پیش فرض وجود دارااست که تشکیل داد طرح های نو را معمولی خیس می نماید و اشخاص مبتدی و تازه کار میتوانند از آن‌ها به کار گیری نمایند.

تک رنگ

طرح های تک رنگ بی آلایش ترین طرح های رنگی می باشند و هر رنگی از رنگ مبنا شبیه گرفته میشود. تک رنگ ها به نیکی در کنار هم قرار می‌گیرند و افکت وقار بخشی را ساخت‌و‌ساز می نمایند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 354 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:21


با ارتقاء پهنای باند وب در سال های اخیر، بخش اعظمی از اشخاص به وب لبریز طراحی اپلیکیشن در مشهد سرعت و نامحدود دسترسی دارا هستند. این مسئله یک کدام از عامل ها اساسی در توسعه و گسترش نرم افزار گوشی در یک سری سال اخیر است. با دسترسی راحت به تکنولوژی، بازار پباده سازی و ایجاد کرد گجت ها و فناوری های پوشیدنی نیز در کنار پباده سازی نرم افزار گوشی با‌گاز در هم اکنون پرورش میباشد.

 

تکنولوژی ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه
تکنولوژی های آیتم به کار گیری در ایجاد کرد و پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را نمی قدرت در یک نوشته‌ی علمی کوتاه توضیح اعطا کرد، ولی اشاره به آن ها خالی از لطف نخواهد بود. نرم افزار گوشی محصولی ترکیبی از دانش hardware و نرم‌افزار است. بسط های دشوار افزاری در سال های اخیر منجر مدل خیس و کوچکتر شدن موبایل های همدم گردیده در حالی که از دید قابل انعطاف افزاری، توان پردازش و ارتباطی آن‌ها‌را بسیار تقویت کرده است. به همین عامل متخصصان حوزه IT برنده به پباده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار های بغرنج ای گردیده اند که با استعمال از هوش تصنعی میتوانند مرزهای دانش را جابجا نمایند.

 

سیستم برهان های تشکیل داد نرم افزار
سیستم برهان را می اقتدار رابطی فی مابین مخاطب و نرم افزار گوشی دانست. سیستم دلیل های اندروید و iOS و Windows phone از چیره ترین مثال های سیستم استدلال نرم افزار تلفن همراه می باشند که موسسه ها بزرگی مانند Apple و Microsoft به گسترش و seo آن ها سرگرم می‌باشند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 369 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:27


امروزه فناوری کلیه نصیب‌ها را در معاش روزانه تسخیر نموده است. طراحی اپلیکیشن در مشهد توسعه و گسترش فناوری با راحتی بیشتر یاروهمدم میباشد و به همین عامل میباشد که تمامی از آن استقبال می‌نمایند. چند ده سال پیش، فقط چیزی که برای فروش تولیدها و سرویس ها خویش نیاز داشتید، یک مغازه فیزیکی بود و عموم یا این که با مراجعه فیزیکی به مغازه و یا این که از روش ارتباط تلفنی سفارشات خویش را اجرا می‌دادند..

به‌تدریج ظهور وب کلیه چیز را تغییر تحول بخشید. با ظهور وب، هر خرده فروشی که می‌خواست در کسب و کار بماند می بایست یک تارنما کاربردی داشته باشد. در غیر این شکل کارشان کل گردد.

اینک فناوری از تارنما‌های دسکتاپ به نرم افزار‌های گوشی منتقل گردیده‌است، چون عموم فعلا بیشتر از روش دستگاه‌های گوشی به وب دسترسی دارا‌هستند تا از روش لپ تاپ و رایانه فردی. از آنجایی که کمپانی‌ها در اکنون تسویه اکانت با سایت‌های گوشی بودند، ظهور تلفن همراه‌های هوشمند توشه دیگر سطح آن را بالا پیروزی. اکنون داشتن یک وبسایت کفاف نمی دهد و برای ضمانت راحتی مشتریان خویش به یک نرم افزار تلفن همراه نیز نیاز دارید.

جهان کم عقل نرم افزار‌های گوشی میباشد، چون یک‌سری مزیت به آن متصل میباشد. به همین ادله میباشد که پیشرفت نرم افزار به داغ‌ترین کسب و کار اکنون تبدیل گردیده است. تقاضای زیاد برای نرم افزار‌های تلفن همراه باعث به ظهور یکسری کمپانی گسترش دهنده نرم افزار شد‌ه‌است.

مکان تعجب وجود ندارد که بسط دهندگان اپلیکیشن‌های فراگیری چشم اینک بسیار آیتم دقت کمپانی‌های پیشرفت اپلیکیشن میباشند و آن ها نسبتاً فراتر از دیگر ماهر ها به آنان حقوق می دهند. بعضا از مزایای مقاومت ناپذیر نرم افزار‌های موبایل در ذیل گفته شده میباشد.

با یک نرم افزار کاربردی گوشی، از ترافیک منظم مطمئن میباشید. بازدید مشتریان از تارنما شمارا تسهیل می‌نماید. از آنجایی که مشتریان تنها روی نرم‌افزار ضربه نمی‌زنند، وقتی که می خواهند مال یا این که خدماتی را توصیه دهند روی آن ضربه میزنند، یک اپلیکیشن کاربردی با نرخ تبدیل بالاتری ترافیک را جذب می‌نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 322 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:39